Sunday, May 30, 2010

किन यस्तो खै ?

हिमालमा हाँसेको मेरो देश
नदीमा किन रुन्छ खै?
पहाडमा लमतन्न सुतेको मेरो देश
तराईमा किन छ्ट्पटिन्छ खै?
गाउँमा निर्धक्क डुलेको मेरो देश
शहरमा किन बेपत्ता हुन्छ खै?
पुरुषमा गोरखाली बहादुर बनेको मेरो देश
स्त्रिमा अंश खोज्दै किन रुन्छ खै?
हरियो बनमा धन देखने मेरो देश
स्याउलामा किन गोली हान्छ खै?
हाबा पानी र माटोमा राजनीति गर्ने मेरो देश
हारेर शासक किन बन्छ खै?
बैद्य र बुटीमा औषधि खोज्ने मेरो देश
मक्का र मदीना किन जान्छ खै?
कूटो, कोदालो, हलो, जुवा, ढिकी र जांतोमा सुस्ताउने मेरो देश
पांग्रा किन पोल्छ खै?
बिद्या लिन भिसा किन्ने मेरो देश
घरमै तिरो तिर्दा किन रुन्छ खै?
सदा स्वाधीन र स्वतन्त्र तिलिचोमा जम्ने मेरो देश
नोकर फेर्न पनि छिमेक किन जान्छ खै?
सगरमाथामा अग्लिने मेरो देश
रातो दरबारमा किन निहुरिन्छ खै ?
सगरमाथामा अग्लिने मेरो देश
रातो दरबारमा किन निहुरिन्छ खै ?!

No comments:

Post a Comment

Recent and most visited!

अनौठो कोरोना

ढुंगा  खस्यो तलाउमा  बुहान, मिलान अनि न्युयोर्कमा  छरियो  तरंग   बिषाणुको  अनौठो कोरोना| ................. अति सुक्ष्म, दे...