Thursday, November 5, 2009

बहिनीलाई चिट्ठी

(मिति २०६६ कार्तिक १७ गते साप्ताहिक पत्रिका जनादेशमा प्रकशित: पुरानो टांसोबाट साभार गरिएको)

मेरी प्यारी बहिनी सप्तगण्डकी,
अबिरल बग्ने सहयात्री,
मलाई राम्रै थाहा छ,
तिम्रो कहर, मेरो कहर एकै
तिम्रो मेरो रहर अनि नियती पनि एकै।
भेट्नु छंदैछ पर घरमा
तर हेर त,
हाम्रो नशाको पाबन्दी?
कति सुसाउँथेऊँ है?
कति गड्गडाउँथ्यौं है?
तर आजकल,
न आंगनमा नाच्ने आंट छ
न खलियानमा उर्लने सामर्थ्य,
तिमी त्यहां, म यहाँ
बर्षौं भयो नि है,
पटियानी छाडी पटलीपुत्र सिन्चेको
सुनसरी छाडी सितामडी भिजाएको
सुनेको थिएं गाईंगुईं, गन्धर्ब कन्यादानको
न मलाई थाहा छ, न मेरालाई थाहा छ
अनि त के चाहियो र?
फसेछु म आफै बतासे गर्भाधानमा।
नरे काकाको सम्मुख
मेरो के नै लाग्थ्यो र?
अरुणिमा केही बोल्दैथी, तमु भाई हल्ला गर्दै थियो
भोटे दाई सकेसम्म के जागेको थियो
फलामका दिवाल र समयका पर्खालहरू
हाम्रो नशामा निसहाय ठहरिए।
म उन्मुक्त भएर बगें
तर अफसोच,
जे नहुनु थियो, त्यही भयो
न घरमा छोरो रह्यो, न गोठ्मा पाडो
न खेतमा बालो रह्यो, न फाँटमा कुलो,
बिनासै भयो
ऐले घर पोलेर पुष ताप्दैछु,
सायद, चैत अघि नयाँ घर पो बन्छ कि ?
मूल घर हैन, पालीको खोपी तकिरहेछु।
सुन त,
ठुलदिदी को त यो हाल छ
कथा र ब्यथा एकै त हो,
यो भाबितब्बे टार्ने यंत्रणा गर्नु,
मर्स्याङ्दी र कालीलाई अरुण र तमोर कै संदेश सुनाईदिनु,
त्रिशूली र सेतीलाई मेरो कहानी भन्दिनु,
सायद,
कुमाल, दरै र थारूहरुको
बालो र पाडो त हराउन्न कि?
बरु बेला छँदै,
आफ्नालाई दसौं हजार कुवा खन्न भन ,
अनि सजिबनको छेकबार लगाउन पनि भन
सांचै भनौं ?
परदेसको फलामे पातो भन्दा घरेलु कर्कलाकै पात बेस
गंगामा भेट्नु भन्दा त
कमलामाई या ढल्केबारको कुलामा नै भेट्नु बेस!!!

2 comments:

  1. निकै राम्रो कविता । यो चिठी तपाईकी बहिनीलाई छिट्टै पुगोस् है ।

    म त तपाईको ब्लगभित्र छिरकै रहेनछु । सा¥है राम्रो ब्लग रहेछ । सबै विषयलाई समेट्न खोज्नुभएको रहेछ तपाईले । निरन्तरताको कामना छ है ।

    मेरो खसखस संसारमा पनि तपाईलाई स्वागत गर्न चाहन्छु ।
    यहाँ क्लिक गर्नुहोस् ।

    ReplyDelete
  2. Thank you Rajesh jii, I hope yur wishes come true. Thank you for appreciation of my blog,please, keep on visiting this blog. I will reciprocate by visiting your blog.

    ReplyDelete

Recent and most visited!

अनौठो कोरोना

ढुंगा  खस्यो तलाउमा  बुहान, मिलान अनि न्युयोर्कमा  छरियो  तरंग   बिषाणुको  अनौठो कोरोना| ................. अति सुक्ष्म, दे...